Syuqran Jazilan for d click :)

Photobucket

My Friend

Sabtu, 6 Februari 2010

~ KAJIAN MAJLIS AIR ANTARABANGSA~

KAJIAN MAJLIS AIR ANTARABANGSA

kajian para saintis menyatakan pelbagai penyakit berpunca dari sel tubuh yang berasid dan ia terbentuk dari pemakanan seharian kita.

Mineral berakali yang terdapat di dalam air minuman boleh membantu meneutralkan sisa buangan berasid sebagai pencegahan terhadap pelbagai penyakit seperti gout, kencing manis, sakit, sakit sendi dan sebagainya termasuk kanser.

Ini di akui oleh seorang doktor bernama Dr.Mona Harrison MD pengarah Majlis Air Antarabangsa mengatakan sel kanser mati dalam air berakali baik untuk insomnia dan Colic.

Sel yang sihat akan bersifat akali dan sel yang rosak atau tidak sihat bersifat asid.

"MENGAPA MEMILIH PRODUK PENAPIS AIR DEW"

Ini di akui oleh seorang doktor bernama Er.Mona Harrison MD Pengarah Majlis Air Antarabangsa mengaktakn sel kanser mati dalam air berakali, virus dan agen jangkitan lain tidak boleh hidup di persekitaran alkali dan air berakali untuk insomnia dan Colic. Sel yang sihat akan bersifat akali dan sel yang rosak atau tidak sihat bersifat asid.

Apa yang menjadi masalah ialah harga tunai di pasaran Penapis Air terlalu tinggi sehingga mencapai RM2,000.00 harga tunai dan kos penyelenggaraan yang maal berbanding "Penapis Dew" yang lebih murah dan berkualiti tinggi.

...DEW WATER berupaya memulihkan penyakit migrain, darah tinggi, kencing manis, gout, gastrik, buasir, batu karang, kanser payudara, kanser pangkal rahim, hepatitis A, hepatitis C, lelah, sakit urat, masalah mental, mengurangkan masalah syndrom down dan berbagai penyakit lagi.

 
 
contact number : Hj.Kholil bin Abdullah
                            (013-7971227)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan